Sunday, November 28, 2010

AREZZO PENIPU..DULU,KINI N SELAMANYA!

salam...
lama x update blog ni, tapi, any q kat entry ttp saya layan kalau ada masa..
sampai sekarang saya pelik, lps bayar barang kat giant xxx tu, nape saya n hubby tak lagi menjadi tarikan orang arezzo untuk di offer (plz take note that i mean staf2 baru diorang..yang lama2 mmg la knal kami)..adakah muka kami dah terpapar kat ofis diorang..muka untuk dijauhi!!!???atau..diorang tahu..muka kami ni kalau di offer, kalau tak kasut saya, kasut suami saya yang naik kat muka diorang..

p/s: serius..semua staf lama yang kami terkena dulu dah xde..saya tak nampak lagi muka lelaki cina n pompuan melayu yang kenakan kami..dah naik pangkat kut? atau dah dihantar ke pulau maldives..kenakan orang kat sana pulak!!!???.. atau dah dilanggar lori sayur ngan mangsa yang marah!? wallahua'lam.

5 comments:

  1. saya jumpa produk yang sama kat giant tmn equin park seri kembangan tapi x pasti arezzo ke apa.. modus operandi yang sama ari tu pancing pakai beg recycle kemudian tawar vaucer 50 hingga 500..di belakang ada peal hadiah saya dpt oven + vacum harga 6+++ tapi kena beli salah satu produk yang rega 3000 keataspehh padahal kalucampur tiga barang tu x sampai 1000..diorang kata produk diorang dari italy..tapi diorang silap orang sebab saya technical background dan kawan ada ceburi bidang sale..nak tergelak tengok lakonan diorang..diorang heran bila saya gelak ngan wife bila diorang call boss diorang pasal hadiah yang saya dpt..

    ReplyDelete
  2. tukar tiub,awk penah tau psal step menipu ni ok lah..macam kami mangsa yang lain xpenah tau diorang berlakon,mmg percaya abis ngan lakonan tu..geram btol.dugaan...

    ReplyDelete
  3. huhuh. saya baru ditipu, sa memang sudah hidu ni perkara tapi tetap kena tipu juga, ni story sama dengan apa yang berlaku dengan saya sebentar tadi, barang boleh dipulangkan kah lagi?, atau boleh kah saya cancell pembayaran credit card saya??. OMG.

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Lama dah tak jenguk sini. Tapi nak dijadikan cerita, hari tu pegi MVM semula. Bila pergiCarefour, org2 Arezzo ni macam biasa dah tunggu dekat depan kaunetr pembayaran nak aim orang. Kemudian bila dia namapk saya pakai kredit kad, dia pun start approach saya lagi. Dalam hati saya ni, nak sumpah seranah je dia. Pisang takkan berbuah dua kali punya. Dia ajak saya tebus hadiah free. Saya buat derk blah je, dia terus panggil. Nak sepak pun ada diorang ni haishhhh

    ReplyDelete
  5. camane nak uat aduan tribunal ni? sila emel saya cara nak dapat kan balik duit saya. ASAP!!!!!!!!!!!
    ainorazmi@gmail.com

    ReplyDelete